Novia Communicatie
  • Home
  • Wat we doen
    • Quickscan projectcommunicatie
    • Krachtenveldanalyse
    • Stappenplan projectcommunicatie
    • Projectcommunicatie management
    • 7K-model positionering
    • Employer Branding
    • Luisterkracht
    • Strategisch communicatieplan
    • Doelgerichte Dialoog
    • Visie-ontwikkeling met draagvlak
    • Participatie- en inspiratiebijeenkomsten
    • Rode draad
  • Wie we zijn
    • Werkwijze
    • Team
    • Maatschappelijke betrokkenheid
  • Voor wie we werken
    • Zorg- en hulpverleningsorganisaties
    • Maatschappelijke- en culturele organisaties
    • Onderwijs en kinderopvang
    • Overheden
    • MKB
  • Trainingen
  • Blog
  • Contact

Gemeente Horst aan de Maas

Horst aan de Maas heeft ruim 41.600 inwoners en bestaat, na gemeentelijke herindelingen, uit Horst, Broekhuizen, Grubbenvorst, Sevenum en Meerlo.

De gemeente is onze opdrachtgever bij onze werkzaamheden voor het Centrum voor Jeugd en Gezin Horst - Venray.

Novia communicatie kreeg ook de opdracht om voor een pilot met het Centrum Gezond Leven een naam en logo te ontwikkelen.
Vanuit het CGL wordt gedurende de pilot laagdrempelige en integrale, preventieve zorg op maat geboden aan alle zelfstandig wonende 75-jarigen in de gemeente Horst aan de Maas. 

Op basis van een briefinggesprek, deskresearch en een brainstormsessie bedachten we samen met Studio Spinazie de naam 'Samenwijzer; samen gezond oud worden' en ontwikkelden we een logo, uitgewerkt in een correspondentiepakket.

www.horstaandemaas.nl

© 2016 | Novia communicatie
Leonie Boeyen
t 06 52 373 956
leonie@noviacommunicatie.nl
Dagmar Matthijssen 
t 06 51 689 590
dagmar@noviacommunicatie.nl

Ontwerp website: GOM Design