7K-model positionering
Welke waarde voegt u toe?
Het is niet gemakkelijk om een product of dienst aan de markt aan te bieden, maar het is wel uitdagend. Wat je als bedrijf of organisatie doet is vaak niet echt uniek. Velen bieden hetzelfde aan. Maar hoe u dat doet is vaak wel onderscheidend. Met de betekenis die u voor uw klanten wilt hebben, uw drijfveer en persoonlijkheid creëert u waarde. Dat maakt u uniek.
Voor elk bedrijf is het belangrijk dat iedere willekeurige buitenstaander gemakkelijk kan vertellen waar het bedrijf, product of dienst voor staat. Alleen op die manier kunt u relaties opbouwen met de doelgroep en interactie tot stand brengen. Want daar gaat het om.
Aan kennis, visie en ideeën over uw dienst of product, de markt en de klant ontbreekt het u en uw mensen over het algemeen niet. Het 7K-model van Novia communicatie is dan ook vooral een praktisch hulpmiddel waarmee u in een korte tijd op een inspirerende wijze helder krijgt wat u uniek maakt. Welke waarde u toevoegt.
U verzamelt bouwstenen voor uw centrale boodschap, elevator speech en slogan. Én u krijgt inzicht in de wijze waarop u de interactie met uw doelgroep kunt verbeteren.
Kosten
Afhankelijk van het aantal personen dat deelneemt aan de workshop, zijn de kosten als volgt:
De resultaten van de workshop ontvangt u binnen twee weken in een beknopt verslag met bouwstenen voor uw centrale boodschap, elevator speech en slogan en met tips of verbeterpunten voor uw communicatie.
Wilt u meer weten over onze workshop met het 7K-model, bel of mail ons.
Wij komen graag vrijblijvend kennis maken.
Yvette van Rijswick|SY Partners:
"Wij zijn weer vele stappen verder gekomen met onze nieuwe, gezamenlijke onderneming. Mede dankzij de workshop van Novia communicatie!"
Karel van Soest|Dirkx van Soest:
"De workshop met het 7k model is een eye-opener. Het dwingt je om heel anders naar je eigen bedrijf te kijken. Met name de spiegel van het onderscheidend vermogen is zeer treffend en verfrissend."
Margo Bolenius|Bolenius HR Advies & Begeleiding:
"Ik werd door Novia communicatie op een goede manier uitgedaagd en ik voelde me op mijn gemak. Ik heb meer inzicht gekregen in mijn communicatie, bijvoorbeeld dat mijn kernboodschappen eenduidiger kunnen zijn."
Voor elk bedrijf is het belangrijk dat iedere willekeurige buitenstaander gemakkelijk kan vertellen waar het bedrijf, product of dienst voor staat. Alleen op die manier kunt u relaties opbouwen met de doelgroep en interactie tot stand brengen. Want daar gaat het om.
Aan kennis, visie en ideeën over uw dienst of product, de markt en de klant ontbreekt het u en uw mensen over het algemeen niet. Het 7K-model van Novia communicatie is dan ook vooral een praktisch hulpmiddel waarmee u in een korte tijd op een inspirerende wijze helder krijgt wat u uniek maakt. Welke waarde u toevoegt.
U verzamelt bouwstenen voor uw centrale boodschap, elevator speech en slogan. Én u krijgt inzicht in de wijze waarop u de interactie met uw doelgroep kunt verbeteren.
Kosten
Afhankelijk van het aantal personen dat deelneemt aan de workshop, zijn de kosten als volgt:
- 1 persoon, workshop van 2 uur € 500,00
- 2-3 personen, workshop van 2,5 uur € 750,00
- 4-6 personen, workshop van 3,5 uur € 1000,00
De resultaten van de workshop ontvangt u binnen twee weken in een beknopt verslag met bouwstenen voor uw centrale boodschap, elevator speech en slogan en met tips of verbeterpunten voor uw communicatie.
Wilt u meer weten over onze workshop met het 7K-model, bel of mail ons.
Wij komen graag vrijblijvend kennis maken.
Yvette van Rijswick|SY Partners:
"Wij zijn weer vele stappen verder gekomen met onze nieuwe, gezamenlijke onderneming. Mede dankzij de workshop van Novia communicatie!"
Karel van Soest|Dirkx van Soest:
"De workshop met het 7k model is een eye-opener. Het dwingt je om heel anders naar je eigen bedrijf te kijken. Met name de spiegel van het onderscheidend vermogen is zeer treffend en verfrissend."
Margo Bolenius|Bolenius HR Advies & Begeleiding:
"Ik werd door Novia communicatie op een goede manier uitgedaagd en ik voelde me op mijn gemak. Ik heb meer inzicht gekregen in mijn communicatie, bijvoorbeeld dat mijn kernboodschappen eenduidiger kunnen zijn."