Novia Communicatie
  • Home
  • Wat we doen
    • Quickscan projectcommunicatie
    • Krachtenveldanalyse
    • Stappenplan projectcommunicatie
    • Projectcommunicatie management
    • 7K-model positionering
    • Employer Branding
    • Luisterkracht
    • Strategisch communicatieplan
    • Doelgerichte Dialoog
    • Visie-ontwikkeling met draagvlak
    • Participatie- en inspiratiebijeenkomsten
    • Rode draad
  • Wie we zijn
    • Werkwijze
    • Team
    • Maatschappelijke betrokkenheid
  • Voor wie we werken
    • Zorg- en hulpverleningsorganisaties
    • Maatschappelijke- en culturele organisaties
    • Onderwijs en kinderopvang
    • Overheden
    • MKB
  • Trainingen
  • Blog
  • Contact

Luisterkracht
Van zenden naar luisteren

Bij communicatie gaat het om contact. Contact met de klant, met medewerkers, leveranciers, partners en andere stakeholders. Wat het doel van je communicatie-activiteit ook is, in elk geval moet verbinding tot stand komen.

Echt goed contact of verbinding komt alleen tot stand wanneer er naar elkaar wordt geluisterd.
Luisteren naar wat de klant wil, wat zijn klachten zijn, waar hij mee bezig is, wat hij van je product en organisatie vindt. Luisteren naar wat medewerkers bezig houdt. Voelen ze zich gewaardeerd, hebben ze andere ideeën, zijn ze tevreden, wat leren ze van hun klantencontacten?

Weet u of hetgeen  u biedt ook is wat uw doelgroep echt wil, waarin u het verschil kunt maken? 
Wie oordeelloos luistert, begrijpt waar het om gaat. Het geeft inzicht in de keuzes die u moet maken, de oplossingen die u moet bieden, veranderingen die u moet doorvoeren, de informatie die u moet geven.

Wij helpen u graag dit inzicht te krijgen. Daarbij beginnen wij met luisteren naar u.
U kunt ook onze whitepaper 'Puur luisteren, écht een ander verhaal' downloaden.
Picture
© 2016 | Novia communicatie
Leonie Boeyen
t 06 52 373 956
leonie@noviacommunicatie.nl
Dagmar Matthijssen 
t 06 51 689 590
dagmar@noviacommunicatie.nl

Ontwerp website: GOM Design