entrea lindenhout
samen voor kind en gezin
entrea lindenhout, in 2018 ontstaan uit een fusie tussen Entrea en Lindenhout, is er voor kinderen, jongeren en gezinnen als het opgroeien en opvoeden te ingewikkeld wordt. Met hulp thuis, op school of in de buurt. Dichtbij. Hulp die zo kort mogelijk duurt, maar ook zo lang als voor nodig is. En altijd samen met de mensen die belangrijk zijn voor kind en gezin.
Als gevolg van de politieke keuzes om de verantwoordelijkheid voor de jeugdzorg bij de gemeenten te leggen, de zorgmarktwerking en de steeds kritischer wordende zorgconsument, neemt de concurrentie in de zorg toe. Toen entrea lindenhout nog Entrea was adviseerde Novia communicatie bij het nadrukkelijker postioneren en profileren van de organisatie. Bij eerste stap die we met een werkgroep bestaande uit managers en medewerkers hebben gezet, is ons 7K-model positionering ingezet. Een van de eindresultaten was de campagne 'Specialisten in de buurt' die wij samen met Studio Spinazie ontwikkelden. In het kader van deze campagne zijn destijds diverse bestaande middelen aangepast en heeft het personeelsblad van Entrea plaats gemaakt voor het relatiemagazine Present in de vorm van een E-zine. Drie keer per jaar verzorgt Novia communicatie de volledige productie van dit E-zine, dat intussen een andere look en feel heeft gekregen. www.entrealindenhout.nl |