Novia Communicatie
  • Home
  • Wat we doen
    • Quickscan projectcommunicatie
    • Krachtenveldanalyse
    • Stappenplan projectcommunicatie
    • Projectcommunicatie management
    • 7K-model positionering
    • Employer Branding
    • Luisterkracht
    • Strategisch communicatieplan
    • Doelgerichte Dialoog
    • Visie-ontwikkeling met draagvlak
    • Participatie- en inspiratiebijeenkomsten
    • Rode draad
  • Wie we zijn
    • Werkwijze
    • Team
    • Maatschappelijke betrokkenheid
  • Voor wie we werken
    • Zorg- en hulpverleningsorganisaties
    • Maatschappelijke- en culturele organisaties
    • Onderwijs en kinderopvang
    • Overheden
    • MKB
  • Trainingen
  • Blog
  • Contact

Wonen Limburg
Welkom thuis!

Wonen Limburg staat midden in de maatschappij. Ze zien het nog altijd als hun taak die mensen te huisvesten die dat niet goed zelf kunnen. Maar tegelijkertijd hebben ze als missie er voor te zorgen dat de groep mensen die de woningbouwcorporatie écht nodig heeft steeds kleiner wordt.

Wonen Venray en Wonen Horst en de Huurdersvereniging wilden een kwaliteitsslag in hun samenwerking aanbrengen. Novia communicatie verzorgde hiervoor, in samenwerking met Studio Spinazie een reeks thematische workshops met als centraal thema: 'Een andere kijk op je wijk!'. Daarbij werd de inhoud van de samenwerking centraal gesteld en al werkende ontstond inzicht in hoe de huurdersvereniging haar rol kan vervullen en welke randvoorwaarden daarvoor nodig zijn.
Verrassende intermezzo's werden ingevuld door More Balls than Most.

Novia communicatie heeft een communicatieplan gemaakt voor de introductie van het nieuwe woonruimteverdelingssysteem. Een krachtenveldanalyse vormde daarvoor een belangrijke basis. We hebben hierin samengewerkt met een interne werkgroep en daarbij de rol van projectleider communicatie ingevuld. 

© 2016 | Novia communicatie
Leonie Boeyen
t 06 52 373 956
leonie@noviacommunicatie.nl
Dagmar Matthijssen 
t 06 51 689 590
dagmar@noviacommunicatie.nl

Ontwerp website: GOM Design